salji

Saturday 20 August 2011

Wahai Lelaki Serius : Kamu Dikehendaki!!



Image Detail



Mencari seorang pasangan yang benar-benar sesuai bukanlah mudah. Komitmen adalah yang paling penting dalam menghidupkan hubungan agar terus mekar!. Namun, kaum Adam sering diragui komitmen mereka apabila terjalinyaa penyatuan dua hati ini. Adakah Boyfiee2 u olls benar2 siyess dalam memberi + menerima Cinta???..jom semak!!..=)


Hafal sangat!
Semua perkara pasal kita jerk, mesti melekat tewos kat kepala dia!.maksudnyaa spnjang perkenalan dan meginjak ke dalam perhubungan, apa sahaja pasal kamu mesti dia dah hafal!..dari tarikh2 penting sampailaah ur fevret restaurant, semuanyaa tip top beb!..hee. so boyfiee kamu ni mmg seorang yang prihatin!..=)



Orang Pertama!
Love Hurts
Apa sahaja masalah yg kamu hadapi, diaaalah! orang pertama yang akan muncul menyelamatkan kamu. Tidak kira pada waktu siang hari ataupun ketika lewat malam, dia sentiasa ada untuk membantu. Yaa! sudah pasti si dia berbuat begitu kerana kamu adalah orang yang paling istimewa di hatinyaa!..=)



Teringat- Ingat!
setiap kali korang berjauhan, pasti si dia terkenang-kenang kamu!. Orang cakap laa, biar jauh di mata tapi dekat kat atii!..walaupun dia bekerja outstation skali pon!, si dia tidak lupa tuk bertanyakan khabar kamu everyday wokeyy!..
Then, kompem laa dia juga membawa pulang sesuatu tuk kamooo sbgai si buah hati pengarang jantung!..



Image Detail



Pengkritik Tetap!
Dia adalah cermin kamoo? setiap apa yg kamu buat, pasti akan dikritik olehnyaa!. Ingat, kritik bukan sahaja pada yang -ve. Kritik juga boleh jadi yg +ve tuk memajukan diri kamu.
Terpulanglah pada kamu tuk menerima kritikannya mcm mna kan!..=)  Jika di dalam FB pun, si dia rajin benar komen status ataupon gmbar2 kamoo. so kamoo tawu laa kan bhawasanyaa si dia rajin sangat buka profile kamoo tuu!.


Curahan Hati itulahh inilahh!
kalau soal kerja mnjadi luahan hatinya setiap waktuu, normal leteww!. Namun, jika dia mula meluahkan apa shja yg berkaitan keluarga ataupon hal peribadinya pada kamoo, itu sudah membawa kalian ke satu tahap yg lain. Si dia sudah mempercayai kamoo sehingga boleyy meluahkan soal keluarga + peribadi. Ingat! lelaki bukanlah seorang yg suka buka masalah sendiri. Oleh itu hargai dan berpeganglah pada kepercayaanyaa k!..

Rencana Matang!
Image Detailhaah! ini bermaknaanya si dia betul2 siyess beb!.Apabila dia sudah mula merencanakan masa depannya bersama kamoo, itu tandanyaa kamoo tuu telah terlist dalam urusan "mesti buat" atau "mesti ada si dia"!..=)


SUMBER : REMAJA

No comments:

Post a Comment

sila lah wat cucoq kat cniii!...heee
lagii banyak pon taperr...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...