salji

Saturday 6 August 2011

Flashback Time!..


Aku laaa niii...masa skolah doluu2!...
cumeyyyy! kn...hahaaa
miss this moment!...=)


Assalamualaikum...
ttba ptang nii...teringat laaa plak zman aku dolu2 kan...

sooo aku nk wat  flashback laa balik!...bleyy kan..hehee
just read it ok!..
nak comment pon bleyyy...=)




2006
Pas abess jaa trial SPM... 
ku ngan kawan2ku iaitu Geng Sejati!...(miyot, hus, fatin, ckin n aku laa)

mmg sepakat + sehati sejiwaa laaa...
nak apply tawaran tuk masuk matrik katanyaa...
wlupon result aku taderr laa sebagus mana pon...

tp terhegeh hegeh jgak2 laa nak apply!...hahahaa

then,isi laa borang bersama sama kan..
tme tuuuu mana laaaa nak ada isi form guna on9 agii...
isi guna borang jerk...pastu pos laa...=)


disebabkan ktaorang ni tanak stay jauh dr family...
ktorang pilih 3 tmpat iaitu..first choice Penang laa...
pastu diikuti Perak n N.sembilan...
nAPAA 3 tmpat jerrr??...dah 3 ngeri jaa yg diberi pilihan!...huaaa

ktaorang pilih penang tuu first choice bkan perr...
sbb mmber ku Miyot, ada umah tok diaa kt sana..

so dia ckap...lau tanak blik umah..bley laa stay kt umah tok diaa kan...
sbb umah tok diaa tuu mmg dekat bangat ngan matrik penang tuu..
pdahal adaa jerr matrik kt kedah kaan..Kuala Nerang
tapi tamao sbb ulu sangat..oppps!...hehee
klu kat perlis plak....cme xbest plak ngeriinyaa...hohoo..
jgn marah naa org Perlis!..

smbil tuu ktaorang apply gak twaran tuk masuk u!...=)

form 6 pon apply gak...tapi aku cme tanak da smbng form 6!..
sbb malas da nak pakai uniform skolah!...
wat berlagak plak...aishh...hehee




2007
Agak2 aku dapat tawaran darii mana..matrik kerr u kerr form 6!??...hahaa...
yg aku ingat pas abess jerr spm..twos wat kja part time..
nak cari wet poket laa katakan...
tme ni ku kja kt Billion jd promoter jerk...papa pon best kja ktctuu..
dpat bnyak mmbers...then msti laa dpat bnyak pngalamn kn!..=)

masa best2 aku ngah kjaa...
tup2 along aku tefon...dia ckap result tuk masuk matrik da kuar!!..
perghh mngelabah kot dgaq...hohoo

yerrlaaa mak akuu berharap sangat laa anak bongsu kesyangan dia nii..dpat masuk kan!..
akuu??..erm aku xkisah sngat pon..lau ada rzki ada laa kn..
sbb aku malas nk menaruh hrapan sngat tme tuu...
sbb ura2 yg aku dgaq...
kan matrikk tuu kan tuk bdak2 pndai jerr yg masuk!..=)

xlama pastuu..alongku call blik...
dia cakap da cek result tuuu!...huh
rasa cme nak tercabut jerr lutut aku tme tuu!...hahaa
agak2 dapat kerr tak..aku masuk matrik tuu???...
mcm mna plak ngan mmber2 akuu Geng Sejati tuu....
jeng..jeng..jeng..
opss...sakit peyoott laa plak...
nantikan sambunganyaaa....=)







No comments:

Post a Comment

sila lah wat cucoq kat cniii!...heee
lagii banyak pon taperr...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...